Menopauzė ir hormonai. Ką valgyti moterims menopauzės metu?

Menopauzė ir hormonai. Kaip geriausiai maitintis moterims menopauzės metu ir po jos?

Visos moteriškos problemos, ypač menopauzės periode, yra susijusios su kepenų ir kasos funkcija. Ypač jos sustiprėja po įvairių cheminių ir hormoninių vaistų vartojimo.

Kontroliuojame-hormonus_Ziniu-svetaine Menopauzė ir hormonai. Ką valgyti moterims menopauzės metu?

Moterims menopauzės periode, hormoninės reguliacijos metu, dažnai sutrinka virškinimo sistema, keičiasi skonių pojūčiai.

Šiuo sunkiu laikotarpiu, nuo daugybės problemų, liaudies medicina moterims siūlo aliejų iš paprasčiausio šalavijo. Jis padės sudirgintai skrandžio gleivinei ir sustiprins moterį dėl netektų hormonų, nes jame gausu fitohormonų.

Aliejaus gamybai galima naudoti tiek šviežią žolę, tiek džiovintą, tiek pirktą tiesiog vaistinėje.

  • Stikliniame indelyje 100 g. žaliavos užpilti kukurūzų arba alyvuogių aliejumi, kad jis pilnai apsemtų šalaviją.
  • Vandens vonelėje, ant silpnos ugnies, išlaikykite 30 – 40 min.
  • Nuimkite, truputį palaukite kol atvės, ir nukoškite pro sietelį.

Vartoti po 1 a. š. – 1 vlg. š. po tris kartus per dieną prieš valgį. Kursas 1 – 1,5 mėnesio.

Aliejų galima užgerti morkų sultimis, kurios gerina kepenų veiklą.

Skrandžiui ir kasai labai naudinga yra medetkų arbata.

Paimkite 3 – 5 žiedus, įdėkite į puodelį ir užpilkite verdančiu vandeniu. Palaikykite 3 – 5 minutes, nukoškite ir gerkite.

Taip pat, džiovintas medetkas, tiesiog jas sutrynus, galima naudoti patiekalų pagardinimui.

Kontroliuojame-hormonus_Ziniu-svetaine2-1024x682 Menopauzė ir hormonai. Ką valgyti moterims menopauzės metu?

Kaip fitohormoninė terapija, moterims menopauzėje ir po jos, normalizuojant skrandžio veiklą, rekomenduojama valgyti soją, pupeles ir t. t.

  • Pupeles virkite mažiausiai 4 valandas. Po to jas sutrinkite arba suplakite plaktuvu iki pašteto masės. Valgykite mažomis porcijomis.

Naudingas maistas moterims hormoninės reguliacijos metu yra:

  • Kiaušiniai.
  • Šviežūs nerūkyti lašiniai su krienais.
  • Grikių košė su grybais.
  • Ėriena.
  • Petražolės.
  • Salierai.

Ir žinoma vengti persivalgymo, vakarienės po 19 val.

Linkime, mielos moterys, jums kuo puikiausios savijautos, šiuo jums sudėtingu laikotarpiu.

,

1 thought on “Menopauzė ir hormonai. Ką valgyti moterims menopauzės metu?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.