Stipriname imunitetą, priemonės peršalus ir nuo sąnarių skausmo!

Stipriname imunitetą, priemonės peršalus ir nuo sąnarių skausmo – visa tai šiame straipsnyje.

Keičiantis metų laikams, ar tai būtų ruduo, ar tai būtų pavasaris, paūmėja daug lėtinių ligų. Todėl itin svarbu – stiprinti imunitetą.

Imunitetui-stiprinti Stipriname imunitetą, priemonės peršalus ir nuo sąnarių skausmo!

Imunitetui stiprinti

  • 2 valgomuosius šaukštus džiovintų šermukšnių uogų termose užpilti 0,5 l. verdančio vandens;
  • palaikyti dvi valandas, kad prisitrauktų;
  • nukošti;
  • gerti mėnesį po trečdalį stiklinės tris kartus per dieną.

Antpilas turi daug vitaminų ir labai stiprina organizmą.

Nuo-persalimo Stipriname imunitetą, priemonės peršalus ir nuo sąnarių skausmo!

Nuo peršalimo

Šermukšnių trauktinė – gelbėjimosi ratas peršalus. Uogas geriau rinkti po pirmųjų šalnų.

  • trečdalį stiklinio butelio pridėti šermukšnių uogų;
  • užberti cukraus (1 valgomas šaukštas 1 litrui talpos);
  • į butelį iki viršaus pripilti degtinės;
  • užkimšti kamšteliu ir padėti tamsioje šiltoje vietoje.

Maždaug po trijų mėnesių, kai šermukšniai nusės ant dugno, trauktinė jau bus paruošta. Vartoti po 2 – 3 valgomuosius šaukštus tris kartus per dieną prieš valgį.

Galima paruošti paprastą šermukšnių nuovirą:

  • 1 valgomąjį šaukštą džiovintų arba šviežių uogų;
  • užpilti 1 stikline verdančio vandens;
  • 10 min. pakaitinti ant ugnies, uždengus dangčiu;
  • palaikyti kol atvės;
  • nukošti;
  • gerti po 1 stiklinę du kartus per dieną.

Kontraindikacija – polinkis į trombų susidarymą ir padidėjęs kraujo krešumas.

Dar geresnis efektas gaunamas, į šermukšnių arbatą įdėjus erškėčių vaisių. Jie – tiesiog čempionai pagal vitamino C kiekį (erškėčiuose jo daugiau negu citrinose ir juoduosiuose serbentuose). Dar vertingesnės yra erškėčių šaknys. Iš jų paruoštos vaistinės priemonės yra net efektyvesnės negu iš vaisių! Iš erškėčių šaknų paruoštos vaistinės priemonės turi uždegimą gydančių, bakterijas ir mikrobus naikinančių savybių.

Antpilas ruošiamas taip:

  • 1 valgomąjį šaukštą smulkintų džiovintų šaknų termose užpilti 1 stikline verdančio vandens;
  • palaikyti 4 valandas, kad pritrauktų;
  • išgerti per dieną, per 3 kartus valgio metu.

Nuo-sanariu-skausmo Stipriname imunitetą, priemonės peršalus ir nuo sąnarių skausmo!

Nuo sąnarių skausmų

Atėjus rudeniui, ar pavasariui, drėgmė ir šaltis ypač vargina pagyvenusius žmones, sergančius reumatizmu ir artritu. Taip nutinka dėl to, kad dėl žymaus oro temperatūros sumažėjimo tinsta sąnariuose esančios nervų galūnės, tai sukelia skausmą.

Taip pat sąnariai reaguoja ir į žymius atmosferos slėgio pakitimus. Rezultatas – daug kam pažįstamas „kaulų maudimas“.

Po tam tikro laiko organizmas prisitaiko prie naujų klimato sąlygų, ir skausmas nurimsta. Žinoma, yra receptų, kurie gali padėti sąnariams pergyventi pereinamąjį laikotarpį. Takažolių preparatai slopina uždegimą ir atkuria druskų apykaitą organizme.

  • 3 valgomuosius šaukštus šviežios arba džiovintos žolės užpilti 1 stikline karšto vandens;
  • vandens vonelėje pakaitinti 15 minučių;
  • palaikyti 45 minutes, kad pritrauktų;
  • nukošti;
  • gerti po po pusę stiklinės 2 kartus per dieną prieš valgį;
  • kursas 10 dienų.

Naudingi ir varpučiai.

  • 2 arbatinius šaukštelius smulkintų džiovintų šaknų užpilti 1 stikline verdančio vandens;
  • palaikyti 10 minučių, kad pritrauktų;
  • nukošti;
  • gerti vietoje arbatos ryte ir vakare.

Galima paruošti ir kavą:

  • smulkintas džiovintas varpučių šaknis pakaitinti orkaitėje, kol paruduos,
  • po to sumalti kavamale;
  • 2 arbatinius šaukštelius žaliavos užpilti 1 stikline verdančio vandens;
  • gerti 2 kartus per dieną, keičiantis sezonui.

Linkime visiems kuo stipriausios sveikatos ir džiaugsmo jūsų kasdieniniame gyvenime. Tespindi šypsena jūsų veiduose.

Šaltinis: leidinys „Liaudies gydytojas“, Virginija Samuolienė.

, , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.